Bestellen
Stap 1: Plaats het product in je winkelmand.
Plaats de gekozen kamerplant in je winkelmand door op de button ‘in winkelmand’ te klikken. Klik vervolgens op de button ‘winkelmand bekijken’ als je klaar bent met winkelen en gelijk wilt bestellen. Verder winkelen? Geen probleem, de kamerplant wordt vastgehouden in je winkelmandje. Om direct naar de winkelmand te gaan kun je klikken op het winkelmand-icoon rechtsboven in de pagina. Hier zie je ook hoe veel producten er in de winkelmand voor je vastgehouden worden.
Stap 2: Ga naar je winkelmand.
– In de winkelmand zie je de door jou gekozen kamerplanten.
– Wil je de bestelling nog aanpassen? Meer of minder kamerplanten bestellen? Je kunt het aantal eenvoudig wijzigen doormiddel van de pijltjes.
– Als laatst zie je het totaalbedrag van je bestelling inclusief 9% of 21% BTW.
Klaar met shoppen? Klik op de button ‘doorgaan naar afrekenen’.
Stap 3: Vul je gegevens in.
Vul je gegevens zo compleet mogelijk in. Je gegevens blijven strikt vertrouwelijk.
Ander afleveradres? Je kunt een afwijkend afleveradres invullen om bijvoorbeeld het pakket op je werk te laten bezorgen of aan iemand cadeau te geven.
Stap 4: Kies hoe je wilt betalen:
Je kan bij Plantada vertrouwd, veilig en snel online betalen met IDEAL. IDEAL is één van de veiligste en snelste online betaalmethode voor de Nederlandse consument .IDEAL wordt ondersteund door alle grote Nederlandse banken. Maak je gebruik van internetbankieren bij ABN, AMRO, ASN Bank, Friesland Bank, ING, Rabobank, SNS Bank, SNS Regiobank, Triodos Bank of Van Lanschot Bankiers dan kan je direct gebruik maken van IDEAL. Het aankoopbedrag wordt dan direct bij ons bijgeschreven, waardoor wij de planten direct kunnen verzenden. Wij rekenen geen extra kosten voor betalen met IDEAL.
.
Stap 5: Controleer en bevestig je bestelling
Hier zie je jouw gegevens en bestelling in één overzicht. Klopt je bestelling? Zet een vinkje van de algemene voorwaarden en geef aan dat je alle gegevens correct hebt ingevuld. Klik tot slot op de button ‘bestelling plaatsen’.
Stap 6: Betaal je bestelling
Betalen
Na het invoeren van je gegevens en afleveradres kan je de bestelling afrekenen via de betaaloptie IDEAL. Dit gaat via betaalprovider Mollie.com. Tijdens het afhandelen van de betaling maken wij gebruik van een beveiligde internetverbinding. Je herkent de veilige verbinding aan het slotje links in de browser-balk. Na het plaatsen van je bestelling opent zich een scherm waarbij je kunt kiezen voor de bank waarbij je bankiert. Nadat je jouw bank hebt geselecteerd word je omgeleid naar de betaalomgeving van je eigen bank. Je kunt vervolgens snel en gemakkelijk afrekenen in de vertrouwde internet-betaalomgeving van je eigen bank. Je volgt de procedure die je gewend bent met betalingen via internetbankieren. Het is dus veilig om te betaling in onze webshop. Nadat je betaald hebt wordt je order verwerkt en verzonden. Je ontvangt ook een factuur in je mail-box.
Bezorging
Natuurlijk wil jij graag weten wanneer je planten geleverd worden. Logisch! Wij leveren planten vers van de kweker binnen 2-4 dagen (uitgezonderd weekenden en feestdagen). Zodra wij je order hebben ontvangen en je betaling hebben verwerkt, maken we de bestelling voor je klaar en zullen we deze zo snel mogelijk aan je verzenden. Wij verzenden al onze bestellingen met PostNL. Dit betekent dat je de dag voor de afgesproken leverdatum een Track ’n Trace van ons ontvangt, waarmee je jouw pakket kunt volgen. Bestel je meerdere planten in 1 bestelling? Dan kan het heel goed zijn dat je bezorging uit meerdere zendingen bestaat. Je planten kunnen namelijk van verschillende kwekers komen. Geen paniek dus als een deel van de bestelling er nog niet is, ze komen eraan. En als je niet thuis bent als de bezorger langskomt, dan is dat helemaal geen probleem, kan gebeuren! Als de bezorger is geweest krijg je een briefje in de brievenbus over je bezorging. PostNL probeert het bij je buren te bezorgen. Lukt dit niet, dan kan je het de volgende dag ophalen bij een PostNL punt. Maak je niet druk om je plant, deze komen vers van de kweker dus kunnen nog wel even een dagje wachten op jouw liefde.
Wanneer ontvang ik een (order)bevestigingsmail van mijn bestelling?
Direct na de betaling ontvang je een bevestigingsmail.
Wie levert mijn bestelling?
Onze planten worden geleverd door PostNL.
Kan ik mijn bestelling(en) volgen via Track & Trace?
Ja, nadat je bestelling het magazijn verlaten heeft, volg je het via de Track & Trace link op de website van PostNL. Je ontvangt jouw Track & Trace link in de verzendbevestiging. Je ziet dan ook hoe laat je de bezorger kunt verwachten.
Wat zijn de bezorgkosten?
Verzending is bij Plantada altijd gratis in NL! Voor België betaal je slechts €4,95 extra.
Wat moet ik doen als ik mijn bestelling(en) niet ontvangen heb?
Je verwacht een pakket, maar deze is niet geleverd. Controleer dan eerst de Track &Trace code van het pakket en check of het bezorgadres klopt. Bestel je meerdere planten in 1 bestelling? Dan kan het heel goed zijn dat je bezorging uit meerdere zendingen bestaat. Bij problemen informeer ons op info@plantada.nl
Kan ik mijn bestelling annuleren?
Nee helaas niet. De bestelling wordt automatisch verwerkt en direct doorgestuurd naar de kweker. Ook wordt het logistieke proces bij PostNL direct in gang gezet.
Hoe kan ik contact met jullie opnemen?
Heb je vragen of speciale wensen voor bestellen en factureren? Neem gerust contact met ons op! Je kant contact met ons opnemen door het contactformulier op de website in te vullen of een e-mail te sturen naar info@plantada.nl.
Dag van bestelling | Verwachte bezorging |
---|---|
Maandag | Woensdag |
Dinsdag | Donderdag |
Woensdag | Vrijdag |
Donderdag | Zaterdag |
Vrijdag | Dinsdag |
Zaterdag | Dinsdag |
Zondag | Dinsdag |